Miroslav Oupic

Scenárista, dramatik, spisovatel a textař, autorské stránky: www.oupic.com
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2756x

Miroslav Oupic

Reč písmen

Určitě jste slyšeli tu známou větu: Ukaž mi co čteš, já ti řeknu, co jsi! Dříve se toto pravdivé úsloví vztahovalo nejvíce na knihy, ale kdo dneska čte knihy?

3.7.2007 v 7:28 | Karma: 12,51 | Přečteno: 1568x | Diskuse| Společnost

Miroslav Oupic

Neviditelný lékař

Minulý týden jsem byl na návštěvě v Jáchymovských lázních. Seděli jsme v místní cukrárně a hovořili o všem možném. Také o místních pacientech. Především o těch, co si stále na něco stěžují. Na stravu, na procedury, na počasí, na doktory i na ostatní pacienty. Není to jistě specifikum právě těchto lázní, jinde je ve velkém počtu najdete určitě také.

2.7.2007 v 7:44 | Karma: 11,88 | Přečteno: 1536x | Diskuse| Společnost

Miroslav Oupic

Mega! Giga! Super! Plus!

Poslední dobou mě média a nejen ona zase vrací do školy na hodinu fyziky. Myslel, jsem si, že teoretickou fyziku jsem opustil navždy, ale není to pravda, vrátila se za mnou jako bumerang. A začala to jedna naše nejmenovaná soukromá televize s upoutávkou na film, když nabuzený mužský hlas křičel, že uvidíme MEGAfilm....

1.7.2007 v 14:08 | Karma: 15,65 | Přečteno: 1856x | Diskuse| Společnost

Miroslav Oupic

Volná chvilka

Stalo se vám někdy, že jste museli něco udělat v určitou hodinu a před tím vám zbylo pár minut času? V dnešní době, kdy si každý stěžuje, ať již oprávněně nebo módně, že stále nestíhá, že nemá volný čas, to zní podivně, ale stává se to. Tak, jak s ní tedy naložíte Vy?

1.7.2007 v 9:09 | Karma: 11,42 | Přečteno: 1031x | Diskuse| Společnost

Miroslav Oupic

Eskalátory

Čekali jste někdy na někoho v metru u eskalátorů? Ano? Tak jistě jste si všimli, co se na nich děje, pokud samozřejmě jsou v provozu.

26.6.2007 v 21:24 | Karma: 13,62 | Přečteno: 1210x | Diskuse| Společnost

Miroslav Oupic

Ranní cesta

Také jste si všimli zajímavého úkazu? Jestliže máte zaměstnání s pevnou pracovní dobou a vycházíte z domova pravidelně, např. v 8:05, máte pocit tzv. deja vu?

26.6.2007 v 0:41 | Karma: 16,63 | Přečteno: 1659x | Diskuse| Společnost

Miroslav Oupic

Pracovní oděvy

Už jste někdy byli v obchodu nazvaném Pracovní oděvy? Několikrát jsem jej minul bez povšimnutí, ale naposledy jsem se u tohoto obchodu zamyslel. Co vlastně přesně nabízí a hlavně komu?

24.6.2007 v 17:35 | Karma: 11,68 | Přečteno: 886x | Diskuse| Ostatní